25 January 2011

PEMANTAUAN KUN

TAKLIMAT SESI PEMILIHAN
ATLET PELAPIS NEGERI JOHOR 
SUKAN BADMINTON

TARIKH : 20HINGGA 23 JANUARI 2011
TEMPAT : DEWAN BADMINTON PERSATUAN BADMINTON NEGERI JOHOR

Pada 20 Jan 2011, Unit Sukan Prestasi Negeri Johor dengan kerjasama Majlis Sukan Negeri Johor, Persatuan Badminton Negeri Johor dan Kelab-Kelab Sukan Badminton Negeri Johor telah mengadakan sesi pemilihan atlet program pelapis negeri Johor bagi sukan badminton mulai 20 hingga 23 Jan 2011 bertempat di Dewan Badminton Persatuan Badminton Negeri Johor, Larkin Johor.
 
Sesi pemilihan pada kali ini telah dihadir 91 peserta lelaki dan 30 peserta wanita dari seluruh negeri Johor melibatkan peringkat umur 12 tahun ke bawah, 14 tahun ke bawah, 16 tahun ke bawah dan 18 tahun ke bawah. Sesi pemilihan telah dimulakan dengan sesi taklimat yang disampaikan oleh Ketua Unit, Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Johor, Setiausaha Persatuan Badminton Negeri Johor, Ketua Jurulatih Badminton USPTN Johor, wakil pegawai Pusat Satelit Sukan ISN dan Pegawai Pembangunan Sukan (Sukan Badminton) En Zahari Zahar Bin Yusof.

Sesi pemilihan telah dimulai dengan sesi ujian kecergasan yang dijalankan oleh pihak Pusat Satelit Johor ISN bagi mengukur tahap kecergasan para atlet badminton yang hadir. Sesi pemilihan telah dilaksanakan secara pertandingan yang akan di nilai oleh panel-panel jurulatih. Berikut adalah gambar-gambar sesi taklimat tersebut.









No comments:

Post a Comment