22 August 2010

KEJOHANAN BOLING SIRKIT REMAJA JOHOR 2010

KEJOHANAN BOLING SIRKIT REMAJA
JOHOR 2010


Kejohanan ini merupakan Kejohanan yang dianjurkan bersama dengan Majlis Sukan Negeri Johor dan Persatuan Sukan Tenpin Bowling Johor dan Kelab Kebajikan Ibu-Bapa atlet USPTN Johor. 
Kejohanan ini merupakan kejohanan yang diadakan khusus untuk program pelapis negeri mencungkil bakat bakat baru khususnya bawah 12 tahun, 15 tahun dan bawah 18 tahun. Program yang diadakan ini adalah julung –julung kali diadakan pada tahun 20q0 dibawah Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Johor dengan kerjasama Majlis Sukan Negeri Johor. Pertandingan ini juga akan dijadikan medan bagi jurulatih untuk menilai tahap kemahiran dnn prestasi atlet-atlet program 2010 di bawah jagaan masing-masing. Kejohanan ini juga bertujuan bagi membuat pemilihan atlet ke Kejohanan Sirkit Remaja Kebangsaan 2010 khusus para atlet di bawah program pelapis negeri Johor sepanjang tahun 2010. Kejohanan ini telah dijalankan sebanyak lima (5) sirkir dan 1 pusingan akhir.




Berikut adalah senarai finalist yang layak ke pusingan akhir GP FINAL.Tahniah diucapkan kepada para atlet yang layak dan kepada yang tidak layak boleh mencuba lagi tahun hadapan.







No comments:

Post a Comment