05 April 2011

SEPANJANG PROGRAM MENGENALPASTI BAKAT TERJUN FASA 1 DI SEKOLAH-SEKOLAH

SEPANJANG PROGRAM MENGENALPASTI BAKAT

SUKAN TERJUN FASA 1 DI SEKOLAH-SEKOLAH.

Alhamdulillah selesai sudah Program Mengenalpasti Bakat Sukan Terjun di Sekolah-sekolah seperti yang dirancang. Program tersebut telah bermula di Sekolah Kebangsaan Larkin 1 dan berakhir di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Foon Yew 4. Seramai 108 orang pelajar yang telah terpilih untuk ke Program Fasa ke-2, namun pihak kami berharap agar ibu-bapa akan membenarkan anak-anak mereka ke peringkat Fasa ke-2 tersebut.

Program Mengenalpasti Bakat Sukan Terjun Fasa ke-2 kali ini akan diadakan pada:

Tarikh : 16 April 2011

Masa : 8.00 pagi - 1.00 tengahari

Tempat : Stadium Tan Sri Hj Hassan Yunus, Larkin Johor Bharu

Pada program fasa ke-2 ini, para pelajar yang terpilih akan menjalani beberapa ujian kecergasan yang dijalankan oleh tenaga profesional dari Institut Sukan Negara, Kuala Lumpur. Pelajar diminta untuk berpakaian sukan serta lengkap berkasut yang bersesuaian. Ibu-bapa juga diwajibkan hadir bagi menghadiri sesi taklimat bersama ibu-bapa dan melihat sendiri sesi demo latihan terjun dijalankan. Ini adalah bertujuan memberi kefahaman serta menerangkan objektif serta misi Pelapis Johor. Kehadiran anda amatlah kami hargai.

Dengan itu, kepada ibubapa yang telah menerima surat dari pihak kami berkenaan program tersebut diharap dapatlah membenarkan anak mereka mengikuti program fasa ke-2 ini. Sebarang pertanyaan bolehlah terus menghubungi pihak kami di talian 07-2265807/ 012-7206504 dan bercakap dengan pegawai kami Cik Siti Radziah.


SEKOLAH KEBANGSAAN LARKIN 1


SEKOLAH KEBANGSAAN ANGKATAN TENTERA







No comments:

Post a Comment