27 January 2010

Perjumpaan KU USPTN Johor Bersama Atlet

Tempat : Dewan Terbuka Akademi Serantau Zon Selatan
Masa : 1430 hrs

Satu perjumpaan telah diaturkan oleh pihak pengurusan Akademi Serantau Zon Selatan (ASZS) di antara Ketua Unit USPTN Johor dan juga pengurusan SUKMA Majlis Sukan Negeri Johor dengan atlet-atlet yang menginap di Asrama ASZS. Perjumpaan yang diadakan ini adalah bertujuan untuk menyampaikan amanat dan juga mendengar permasalahan yang dihadapi oleh atlet-atlet yang menginap di asrama ASZS.

Antara amanat yang disampaikan oleh KU USPTN meliputi hal-hal seperti etika berpakaian ketika makan, disiplin, kepentingan menjaga barang-barang peribadi yang berharga, kebersihan, dan juga sikap saling menghormati sesama warga sukan yang lain.

Perjumpaan ini telah dihadiri oleh kakitangan USPTN, kakitangan Sekretariat SUKMA, jurulatih-jurulatih, dan juga atlet-atlet yang tinggal di asrama ASZS. Semoga perjumpaan ringkas seperti ini akan dapat diadakan dengan lebih kerap bagi mengeratkan hubungan antara atlet dengan pegawai-pegawai sukan yang terlibat, di samping dapat memahami permasalahan yang dihadapai oleh atlet.













..

No comments:

Post a Comment