11 April 2010

MAJLIS SAMBUTAN MAULIDUL RASUL PERINGKAT MAJLIS SUKAN NEGERI JOHOR


Tn Hj Ismail Hj Abdul Rahman memotong jambol anak kepada salah seorang kakitangan MSN Johor... sekarg Hj Ismail dah digelar atuk......



walaupun panas para peserta terus berarak sambil mengucapkan selawat kebesaran Nabi Muhammad SAW


para peserta berkumpul & bermula di perkarangan halaman ASZS


MAJLIS SAMBUTAN MAULIDUL RASUL PERINGKAT MAJLIS SUKAN NEGERI JOHOR 6hb APRIL 2010 / 21 RABIUL AKHIR 1413 H

Johor Bahru; Di dalam kesibukan Majlis Sukan Negeri Johor (MSN johor) menganjurkan, menyertai dan menyediakan program pembangunan sukan. MSN Johor tidak melupakan program berbentuk keagamaan kepada semua pegawai, jurulatih dan juga atlet. Perarakan majlis tersebut telah diadakan di persekitaran Stadium Larin Johor yang bermula dari Akademi Serantau Zon Selatan hingga Dewan Gemilang, MSN Johor.

Turut sama di dalam perarakan tersebut ialah Ybhg Dato' Rashidi, Tn Hj Ismail Hj Abdul Rahman (Pengarah MSN Johor), kakitangan MSN Johor, USPTN Johor, Perbadanan Stadium Johor dan para atlet SUKMA Johor dan Pelapis Serantau.

Majlis ini juga telah diisikan dengan beberapa program seperti berzanji, majlis potong jambul anak kepada kakitangan MSN Johor, marhaban dan ceramah selain solat berjemaah asar dan magrib.

Namun apapun jamuan pada malam tersebut memang 'best'. Makan dalam dulang berlauk nasi brayani ayam masak merah, kambing dan air asam boi.




No comments:

Post a Comment